گفتم نرو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*عاشقانه*

گفتم نرو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

گفتم نرو پرپر میشم

 

گفتی: میخوام رها باشم

 

گفتم: آخه عاشق شدم

 

گفتی:میخوام تنها باشم

 

گفتم: دلم

 

گفتی: بسوز

 

گفتی: یه عمری باز هنوز

 

گفتم: پس عمرم چی میشه

 

گفتی: هدر شد شب و روز

 

گفتم: آخه داغون میشم

 

گفتی: به من خوش میگذره

 

گفتم: بیا چشمام تویی

 

گفتی: آخر کی میخره

 

گفتم: منو جنس میبینی؟

 

گفتی: آره بی قیمتی

 

گفتم: یه روز کسی بودم

 

با من نکن بی حرمتی

 

گفتم: صدام میمیره باز

 

گفتی: با درد بسوز بساز

 

گفتم : حالا که پیر شدم

 

گفتی: که از تو سیر شدم

 

گفتم: تمنا میکنم

 

گفتی: میخوام خردت کنم

 

گفتم: بیا بشکن تنو

 

گفتی: فراموش کن منو



 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت11:12---18 خرداد 1391
آهنگ جديدبزارمثل دروغ دوست داشتني مرتضي پاشايي

فاطمه
ساعت18:41---16 خرداد 1391
يادم آمدكه توگفتي ازاين عشق حذركن لحظه اي چندبراين آب نظركن آب آيينه ي عشق گذران است توكه امروزنگاهت به نگاهي نگران است باش فرداكه دلت بادگران است تافراموش كني ازاين شهرسفركن

فاطمه
ساعت12:57---14 ارديبهشت 1391
اگه دنبال عشق وعاشق واقعي ميگردي خيلي بايدمراقب باشي الان همه عشقاپرازخودخواهيه وآخرشم دل پاكت ميشكنه وخردميشي واون خوشحال كه توروخوردت كرده ويه تجربه براش ميشي ولي چقدرسخته كه هنوزم دوسش داشته باشي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت 15:31 توسط نیلوفر |